Sunkist Pistachio Milk is Deliciously Healthy for Both Kids and Adults

1    3,491    9    2 ก.พ. 2565 15:59 น.   
แบ่งปัน

Sunkist Pistachio Milk is Deliciously Healthy for Both Kids and Adults

   Young kids age from 5 - 12 years old are known to be at the age of becoming more independent in what they like to do and food they like to eat. Often times they like sweet treats an candy more than vegetables or other nutritious food.  Although, healthy eating habits can be learned since a younger age in order to understand about how healthy can affect your body in a good way.
 
Balance diet for younger kids is also very important because not enough nutrients or high consumption of sugar and high fat diet regularly can be the cause of short term and long term diseases in the future such as diabetes, obesity, tooth cavities, and digestive system.
 
In addition, the preferred diet for kids should promote a balance diet of healthy food such as protein, vegetables, and fruits. Sunkist Pistachio milk is rich in calcium, vitamin E, fiber, no cholesterol, and low calories available in 5 delicious flavors include Unsweetened, Original, Chocolate, Banana Purée, and Thai Tea all come in 180 ml (3 cartons per pack) at 59 baht and size 946 ml at 99 baht. Our products are available at leading stores nationwide or online shopping at LINE Official: @Heritagethailand, Shopee: Heritage Official, Lazada and JD Central: Heritage. For more information please call 02-813-0954-5 or visit Sunkist’s activities at www.heritagethailand.com, www.facebook.com/SunkistTH and IG:sunkistthailand
ข่าวสารและกิจกรรมอื่นๆ
ฮุนได มั่นใจชู "ไทย" ตลาดยุทธศาสตร์แห่งภูมิภาค  ยกระดับการดูแลหลังการขายสู่ "myHyundaiCare"  เสริมแกร่งมาตรฐานงานบริการเทียบสากล สำนักพิมพ์แม่บ้าน
ฮุนได มั่นใจชู "ไทย" ตลาดยุทธศาสตร์แห่งภูมิภาค ยกระดับการดูแลหลังการขายสู่ "myHyundaiCare" เสริมแกร่งมาตรฐานงานบริการเทียบสากล
บริษัท ฮุนได โมบิลิตี้ (ประเทศไทย) จำกัด เดินหน้าเสริมความมั่นใจลูกค้าไทยเปิดตัว “myHyundaiCare” แบรนด์บริการหลังการขายมาตรฐานสากล ที่จะเป็นก้าวยุทธศาสตร์สำคัญในการมอบ “ประสบการณ์การเป็นเจ้าของรถยนต์ฮุนไดที่สมบูรณ์แบบ” ให้กับลูกค้าชาวไทยอย่างครอบคลุมทุกมิติ ทั้งด้านความสะดวก ความมั่นใจ และคุณภาพที่สอดคล้องกับมาตรฐานเดียวกันทั่วโลก สะท้อนถึงกลยุทธ์เชิงรุกในการเสริมความแข็งแกร่งทางธุรกิจในระยะยาว ทั้งเจาะตลาดลูกค้าใหม่ และรักษาฐานลูกค้าเดิม เพื่อการเติบโตอย่างยั่งยืน